fredag 13 februari 2009

Va e problemet

Det är fredag kväll och det är första gången Big Len och Little Marty skriver tillsammans på våran gemensamma blogg som det ju faktiskt är. Under kvällen har vi varit ovanligt duktiga, bara hyrt film och ätit chips och godis och lovat oss själva att vi inte ska supa och vara bakis till Elsas fest imorgon. Men nu när det är lite senare på kvällen och jag har öppnat första ölen och förslagen kommer från kompisar och vad vi bör hänga med på ikväll så är jag inte säker på vad jag vill göra. Kanske bara borde åka hem och sova.....eller....



Vi får se helt enkelt.



Något kul vi gjorde ikväll var iallafall att vi gick igenom mina Paris bilder från kameran och hittade från våran kväll på strippklubben ett foto som jag trodde att jag tog, fast jag egentligen filmade. Ja jag kanske inte är den smartaste på fyllan, men det gav oss ett gott skratt ikväll....




P.S Linnea har inte dött ännu, även fast det är fredagen den 13, men aids vet jag fan inte om hon kanske kommer få, kl e ju bara barnet(23:40) så mycket mer kan hända ikväll.



Chao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar