måndag 23 februari 2009

Stressigt värre

Veckan som gått har varit stressig. Förutom att jag har jobbat ganska mycket så hann jag även flytta och bli riktigt sjuk, få tillbaka ryggsmärtan och va jobbigt bakis som sitter kvar än idag.
Men det har varit en kul vecka, och främst för flytten dåra, äntligen slipper man ut från rummet på vinden hemma i Enskede. Dags att stå på egna ben och sköta sina pengar rätt....att prioritera bort baba är nog det som kommer göra mest ont i mitt lilla hjärta.

Det jag alltid längtat efter som mest att få göra när jag flyttade va att få gå till alla trevliga affärer o köpa så gulliga, färgglada fina struntsaker som man bara måste ha, och en sån dag tog jag på stan idag och hittade lite fina onödigheter. Sedan gick jag till mammas jobb och satt i H&M s provrum nån timme och tittade på när hon jobbade och fick två påsar galgar av henne.
Nu är jag hemma hos föräldrarna och utnyttjar mat, internet och tv några timmar, innan det är dags att bege sig hemåt, o äta lite, dricka lite och sedan förhoppnigsvis dra till stan och fira Moa som blir 22 år idag. GRATTIS GUMMAN

/ Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar