tisdag 17 februari 2009

En vanlig dag i veckan bara...

Jaha då var det tisdag igen då, har varit lite seg hela dagen och är allmänt trött och frusen efter att stått ute i tre timmar på jobbet och kollat på barn som leker och har kul och gör massa roliga saker som jag också vill göra . Men är kul folk där jag jobbar denna vecka så det är skönt.
Har varit lite smygbakis idag efter några öl på Carmen med Linnea igårkväll, det var riktigt skönt att bara dricka några öl och sitta och snacka om allt mellan himmel och jord i några timmar innan kurrandet i magen gjorde sig påmind och vi begav oss till 7eleven för lite nudlar, cola och lantchips (gräddfil) såklart.

Har varit pågång med lägenhets flytt ett tag för mig men det har bara aldrig blivit nåt, och jag väntar fortfarande på min söta lilla lägenhet på St:Eriksplan som min syrra vägrar flytta ut ifrån. Men tills dess går det fort och det verkar som att jag blir sambo med min lilla Christian i en 2a vid Midsommarkransen. Det blir en ny utmaning för mig som bara bott hemma och jag kommer väl vara fattigast av de fattigaste, men så otroligt skönt ska det bli också, och fin är lägenheten också+ närmare till baba.

Hej svejs / Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar