torsdag 5 februari 2009

Bäst

Nu ska jag blogga igen.


Igår var det fest och jag var på pubrunda med min klass och blev förmodligen fullast av alla, vilket var najz. Sen hamnade jag på baba som vanligt. Det var kul. Bästa var att jag träffade "burk(a)-kvinnan" och TOMTEN. Tomten och jag hade ett djupt samtal om sockersjuka tror jag, och jag försökte vara politisk som vanligt. Han tyckte nog bara det var kul.

Burk(a)kvinnan sa inget som vanligt, men jag sa hej i alla fall för säkerhets skull.


Den här dagen har varit jävlig jävlig jävlig rent bakismässigt. Fast jag och mamma har tittat på en lägenhet till mej. Vääldigt fräääsch dåra satte. Men det blir bättre efter att jag ätit chips, godis, cola och glass tror jag.


För övrigt så är den här bloggen inte alls sämst. Dom som tycker det kan vara sämst. Simon är mest sämst. Vi ska i alla fall bli rika.


Hejdå.
/Linnéa

3 kommentarer:

  1. Den här bloggen är långt ifrån sämst. Den här bloggen är bra. Den har karaktär och känsla. Och då är den bra. Keep it up girls!
    /C

    SvaraRadera
  2. jag älskar er blogg. KjamiZZ Sara

    SvaraRadera