söndag 15 februari 2009

Nu är det klippt

Jag har haft en tanke ett tag om att klippa luggen kortare(hos en RIKTIG frisör) Men antar att när Linnea igår natt sa att hon är duktig på att klippa och att hon har gjort de på massa folk som alla blivit nöjda inte krävdes mer övertygelse för mig till att låta henne ta fram kökssaxen och göret bara. Trots att flera sa att jag skulle låta bli, så hade ölen nog tagit över och jag var bara på så gott humör och ville bara göra nåt galet.

Så förutom att jag nu ser ut som Björn Hellberg ifrån På spåret om luggen ligger som fulast så var det en trevlig kväll ute i Tensta med ett avslut på Medusa senare, och såklart en Sibylla kibab på det.

Jag ska väl lägga upp en bild snart som Linnea så gärna ville, men har varit lite seg idag bara.
Nu ska jag snart gå och lägga mig med hopp om att det ringer jobb och väcker mig imorgon bitti.

Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar