torsdag 26 februari 2009

Baba, bärs och rakade brudar

Igår var det typ martinas och min sista baba, för martina har tydligen gått och blivit vuxen. Jaha. Vad göra.

Det var kul för vi låste in martina i kinesvaktens knullrum och det var tydligen en helt annan värld med en hiss och allt. Eller a, typ.

Det var också första gången som jag inte kände igen en tjej som kände igen mej. Jag är ju the psycho och kommer ihåg alla jag träffat. Tydligen finns det undantag. Hon ba, JAG HETER JOHANNA KOM IHÅG MEJ. Hon va ganska snygg.

Idag har jag spenderat nästan hela dagen under täcket i fosterställning, av nån jävla anledning. Sen gjorde jag ett ryck och gjorde klart en skolgrej och det känns bra. Nu vill jag äta godis och chips men orka gå och köpa.

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar