söndag 8 februari 2009

Ringer nästa vecka så blir jag mamma till ditt barn.

Ja, nu ligger jag efter med bloggandet som Linnea varit så duktig och uppdaterat med under veckan. Det blev inte någon onsdagsbaba för mig denna vecka, trots ett antal fylle -ringningar och röstmeddelande som lämnades på mobilen av Linnea och Moa som ville att jag skulle komma. MEN, det tog jag igen dagen efter istället då det blev en ölrunda på söderkällan med Ida, Elsa och Linnea. Jag tyckte jag hade varit så duktig som inte hade drukigt på onsdagen så jag unnade mig några dubble up öl . Men så slutade ju kvällen också med att vi inte kom in på kvarnen för att jag var för full, jag blev bästa kompis med en uteliggare som berättade vilken duktig människa jag e och att jag kan bli vad jag vill om jag verkligen kämpar, hittade en meter lång krita som jag skrev Martina is in town med över björns trädgård. En trevlig torsdagskväll helt enkelt.

Idag är jag lite skönt bakis efter en trevlig kväll på Slick, sist jag var där för ett år sedan blev jag utslängd av vakten och Ida och jag taffsade för mycket på varandra så vi blev tillsagda. Igår var det en lugnare kväll, för min del. Ida hade ju sitt för sig på dansgolvet med sin lilla tös. Men jag tror att jag och Linnea har ett och annat att lära henne om hur man rör sig när man hånglar på dansgolvet, det är inte ok. Sedan träffade vi ju Patrizio eller vad han hette som Linnea redan berättat om och jag tror jag tog hans nummer och sa att jag ringer dig nästa vecka så kan jag bli mamman till ditt barn....... vi får se hur jag gör med den saken. Senare träffade jag upp Christian och åkte hem till mig och idag åt vi en pizza innan han stack vidare.
Själv ska jag nog ta det lungt och se på film hade jag tänkt, har haft en stor lust att se Moulin Rouge ett tag , så det blir nog lite skönsång och godis för mig ikväll. Najs ska det bli.

Hare bra dåra/ Martina

2 kommentarer:

  1. Åh det låter mysigt även om jag inte gillar moulin rouge. För jag ska se på BECK. Yes!
    P.s. Du glömde säga att du klev i hundbajs..;) d.s
    /"B.L"

    SvaraRadera
  2. eh JA jag ringde dig och grät en skvätt när du inte inte svarade. då var jag tvungen att dricka några öl i din ära och sen gick det som det gick...tack som fan!!!!!!

    puss!
    /moa

    SvaraRadera