söndag 8 februari 2009

I wish I knew how to quit you.

Jag har sett på Brokeback Mountain och gråtit en liten tår som vanligt. <3
Slick igår! Alltid lika kul att titta på Ida när hon hånglar, haha (det här kommer du få äta upp!) Alltid lika kul att bli full. Vi träffade en man vid namn Patrizio som ville inseminera sin sperma i någon av Martina eller mej (eller säkert båda). Han ville så gärna ha barn. Hans pojkvän hette Ville och vi blev bjudna på deras spanska fest. Hoppas vi går på den.
Synd att inte truckflatan kom fram, eller det kanske hon gjorde men i sånt fall missade jag henne. Det hade varit perfekt på deras unisex toaletter med pissoarer.
Jag är så jävla hjärndöd efter att ha supit alldeles för mycket den här veckan.
Nästa vecka blir lugn hoppas jag, förutom på lördag när Elsa har fest.
Ikväll ska jag i alla fall äta på restaurang med mamma, pappa och Lovisa. Det ska bli kul. Appropå ingenting så har jag fått en almanacka av mamma. Än så länge har jag skrivit ner:
  1. En del födelsedagar

  2. Att det är julafton när det är julafton

  3. Att jag ska gå på bio på tisdag

  4. Att Mona kommer från USA på fredag

  5. Att Mona åker hem till USA på tisdag
Sen har jag inte skrivit något mer. För övrigt så har Berta och Bert namnsdag idag.

Hejdå! /Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar