söndag 15 februari 2009

Karatefylla

Hejsan svejsan

Igår var en rolig kväll och jag hoppas Martina vill lägga upp en bild på hennes fantastiska lugg som jag klippte så fint i ett mörkt rum efter x antal öl...

Synd att mitt minne tar slut ungefär efter att Martina skriker VAD HAR DU GJORT. Eller, sen klippte jag Elsas hår också men efter det ville nog ingen annan bli klippt av mej. Jag som hade byggt upp en så bra lögn om att jag faktiskt är duktig på att klippa. Trist.

Jag kommer också ihåg att jag råkade äta en hasselnöt och var tvungen att stoppa 2 fingrar i halsen. Trodde ändå att jag skulle dö. Men till min stora förvåning vaknade jag av att jag av nån anledning hade ställt klockan på kl. 9. Helt förstörd var jag faktiskt inte och idag har jag tittat på 4 lägenheter varav en som var sjuuuukt najs att jag är redo att flytta vilken sekund som helst.

Till min stora besvikelse så glömde jag titta på Mia o Klara + nip/tuck ikväll. Vafan lixom?

Nu ska jag se på Beck.

/ Linnea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar