tisdag 17 februari 2009

Det krävs en uppdatering.

Det visade sig att jag inte alls är sämst på att klippa hår. JAG ÄR BÄST på det och förutom att jag ska blir hemlig detektiv så kan jag även nu inräkna frisör som ett passande yrke. Men vi får se hur det går med att jag ska rädda världen först.

Just nu går det inte så bra i alla fall eftersom jag struntar i att skriva på tentan och skriver här i stället. Plus att jag inte kan sluta lyssna på Markus Krunegård - Se på mig nu vad tycker du. Det är något visst med den låten, uppenbarligen eftersom min spellista just nu och 2 veckor bakåt har bestått av den och enbart den.

Sen blir det som vanligt med låtar jag tycker om, jag förknippar dom så starkt till nått att jag spyr när jag hör dom igen. Men just nu känns det bra.



/Linnéa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar