torsdag 12 februari 2009

Såhär en torsdagskväll...

Äter man varma mackor med TOMAT som var varm. Jag älskar tomat. Synd att jag bara kan äta varm tomat. Tomat tomat tomat.

Jag ville skriva något positivt som har hänt idag och det tog ett tag att tänka ut något eftersom det mesta är lite sådär lagom. Det bästa jag kan komma med var en leende tant på pendeltåget som typ var det sötaste jag sett, och möjligtvis att pendeltåget kom i tid, det är alltid en positiv överraskning.

Imorrn är det fredag den trettonde och jag är på helspänn och tror att jag kommer dö eller iallafall få aids.

Eller om en halvtimme är det fredag den trettonde närmare bestämt. Okej. Nu blir jag rädd. Måste somna innan tolvslaget.

Godnatt.

1 kommentar:

  1. Åh jag älskar varma mackor med tomat, jag dör om jag inte får det nu.
    NU ÄR DET BARA 16 MIN TILLS MIA OCH KLARA YAY!

    tack för igår gummor
    puss

    SvaraRadera