måndag 2 mars 2009

Marsmåndag.

Nån som inte är deprimerad?

Jag är bara lite deppig, men bara för att min enda och största kärlek, solen, "lyser" med sin frånvaro (hehe). Fast jag är också glad för i lördags var jag inte bakis och jag skrev en hel låt alldeles själv, som visserligen handlar om att jag är en tjej och det är okej och kanske lite gay osv.. men melodin va bra. Och det känns coolt att spela en låt som man gjort själv.

Och sen var det också kul i lördags när vi var ute på Strand och såg ett bra band. Och spelade pingis och martina vann nästan mot alla killar en gång. Sen träffade vi en kille som var ganska (med betoning på ganska) söt men sen vände han sig om och vi såg hans rygg och jag har aldrig sett så mycket hår på ett och samma ställe. Jag svär det var en matta. Ojojoj. Stackarn. Menmen, han var ganska soft ändå för vi skrattade åt machokillarna som gick tillbaka till sin mentala ålder de hade i högstadiet när dem spelade pingis med andra killar.

Sen åt jag thaimat i söndags och jag kräktes inte. Yeesss.

Nu ska jag springa lite på löpbandet på gymmet och skada mitt knä ännu mer.

Tjohej

/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar