torsdag 5 mars 2009

Kristenheten är i stan

Fyfan, jag ville gå till baba igår när alla var där men nej nej så blev det inte. Fick nöja mig med alla våra filmkanaler som vi har fått hem och titta på dåliga porrfilmer istället, men men va gör man inte. Det är sjukt när man får så många kanaler, jag måste zappa hela tiden för att jag inte vill missa nåt. Det kommer ta över mit liv.

Har inte druckit en öl på flera dagar och nu jobbar jag två, så jag får vänta tills LÖRDAG.....känner hur kristenheten har krypit sig in i mig. Låg och tänkte på att det känns som en evighet sedan jag blev redlöst martina full, och även om alla andra i min omgivning som måste ta hand om mig när jag hamnar i det stadiet hatar det så behöver Martina en sån fylla iband. På lördag kanske det kan ske....hooooooppppppaaaaassssss.

/Martina

1 kommentar:

  1. Ja vaffan, sluta upp med att vara kristen och titta på porrfilm hela nätterna.
    Jag vet att du gör det just nu, den är kvart över tolv... Sitter på balkongen och tittar in...heejheej

    / B to tha I to tha G, LEN!

    SvaraRadera