måndag 9 mars 2009

Monday monday

Första dagen i veckan och jag fick inget uppdrag från jobbet idag, men ska ändå försöka få lite saker gjorda denna måndag så jag inte känner mig helt värdelös fram mot kvällen.

Gick upp vid 12:45 och det var kanske lite sent, men sen åt jag frukost och tittade på tv. Sedan har jag äntligen fått iväg mitt mail till Arlanda angående sommarjobb och ska försöka kolla utbildningar till hösten nu. Saknar teatern i mitt liv och känner att jag måste få syssla med det igen för att på något sätt få känna mig kreativ och få lite mening, så hoppas att jag kan hitta något bra med den inriktnigen.....det är svårt det där med utbildning och vad man ska bli.

Förutom det måste jag kolla upp sommarjobb så jag kan bo kvar här, hatar att min ekonomi är så osäker och att allt kan gå åt helvete. Men man får chansa och hoppas på det bästa.

Förutom det vill jag gärna hitta på något trevligt idag, ska försöka få med mig Christian ut på nåt äventyr om han bara kan slita sig fran filmerna på tv1000. I annat fall får jag väl hitta på nåt själv, åker kanske hem till mamma och pappa idag en stund. Blir åtminstånde bio med Linnea i veckan, och kanske ska se Milk med Ida också.

P.S ska damma av min pilatesboll och börja med mina övningar igen, jag va ju så jävla duktig före sommaren. Denna måndagen är inte vilken måndag som helst. Idag börjar mitt nya liv, jag ska bli duktig, inte äta godis, bara nyttigt typ, träna ,röka mindre, dricka mindra, slösa mindre...etc....etc...jajaj...ska försöka .

/Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar