måndag 29 augusti 2011

HT - 11.

Första dagen idag. En rak jävla höger. 350 sidor att läsa tills på torsdag samt inlämning av rapport och sedan dugga på fredag. Hej verklighet. Ska även försöka komma på vad min C-uppsats ska handla om. Katastrofbistånd, sexuell och reproduktiv hälsa, sexuellt och genusbaserat våld, sjukdoms bekämpning i ett katastrofdrabbat område osv. Allt ska med på något sätt. Ideér???

Jaja. Nu sitter jag här och lyssnar på Bon Iver's senaste skiva och känner mig helt död i hjärnan efter 3 timmars föreläsning. Imorrn ska jag även ta tag i min träning som har lagts på hyllan i sommar. Ska bli intressant att se hur det går efter 3 månader av godisätande varje kväll och bärs flera gånger i veckan samt x antal paket cigg på detta.

Asså jag skulle lägga upp lite bilder men min bluetooth på datan vill inte funka. Så tyvärr. Pallar inte. En annan gång.

Nu vill jag fortsätta chatta med Ida och Sara på fäjsbok.

Puss / Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar