söndag 28 augusti 2011

sista sommarlovssöndagen....

Vaknade i morse av att jag kände mig sjukt illamående, inte en typiska bakfylla känsla utan nåt annat. Kunde varken äta eller dricka nåt på flera timmar idag. Men har känt mig konstig i några dagar nu så det får bli en orörlig söndag i soffan. Hade varit najs med bakisdag hos Lenny med spung men jag kan inte röra på mig helt enkelt. Istället sitter jag och kollar på Seinfelt klipp, försöker hitta hela boxen som jag vill köpa och tänker på hur vi hade pratat om vem som var vem av oss gummor. Sara kom sist fram till att Linnea är Seinfelt, Ida Elaine, jag Kramer och Sara är George. Jag tror det kan stämma in.

Nu ska jag dricka massa vatten, ladda ner en rolig komedi, kolla mobil jag vill köpa och inte göra någonting som jag inte har lust med att göra, bara ta det lugnt sista dagarna innan nya utbildningen och skolan kör igång. Antagligen vara nervös och försöka peppa.

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar