måndag 8 augusti 2011

Så blev det ännu en Måndag då

Måndag idag och nu när det är kväll är jag helt slut. Var först hemma hos mamma och pappa där jag även fick träffa dessa sötnosar...


lilla Oscar och...


Hedda, och Hugo som syns där bakom.

Sedan stack jag ut och joggade en lång stund, kändes väldigt skönt. Efter det körde mamma hem mig med massa grejer som jag inte har fått med mig ännu. Saker som gamla skoluppsatser och resten av mina filmer har nu hittat sin plats i hyllan


Sedan har jag bara städat och plockat och fixat hela kvällen och nu känns det ganska mysigt och hemtrevligt hos mig tycker jag.


Försökte ta ett foto på mig själv i denna jäkla iphonen också,men det är inte lätt asså...men detta blev den bästa


Jag får träna lite mer på det.

I morgon blir det kompishäng hela dagen. Börjar med Emma på dagen och senare blir det middag och filmkväll med gummorna. Det blir fint det.

/Marty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar