torsdag 1 september 2011

Kom helg, kom till mig!

Det var längesen som jag verkligen längtade efter en helg, eftersom hela sommaren har varit en enda lång ledighet nästan. Men då var man tillbaka igen, tillbaka på Södertörn för att vara exakt och med ny utbldning och nya människor. Både spännande och lite läskigt såklart, börjar bli trött på att börja om på nytt och hoppas att det denna gång kan vara rätt för mig. Har varit kaos hela veckan och jag har varit spänd och stressad, så jag har typ bara ätit en måltid. Inte känt nån hunger. Men idag lunchade jag och Elsis och då funkade det. Annars sitter jag och pluggar på för att bli klar med veckans andra p.m och förbereda seminariet som jag ska hålla med min grupp imorgon. Det är mycket nu asså, men kör på med mig bar. Jag ska klara det.
Sämst bara är att lillkuken går i min klass, jag vill inte se eller höra på den killen, så det är sämst. Men träffade en tjej som hette Lovisa och hon va trevlig.

Nu ska jag plugga lite till och sedan grilla om jag blir tillräckligt hungrig och sugen.

/M

Tänker på dig M.


1 kommentar:

  1. lillkuken? menar du.... lillkuken som i lillkuken? /S

    SvaraRadera