fredag 5 augusti 2011

Hej bloggis!

Nu känner jag att det krävs en uppdatering. Vi har som sagt varit på ett regnigt Emmaboda (regnade VARJE DAG. NONSTOP.) Men vi hade ett jäkla bra tält som höll sig torrt som vi kunde sitta och spela spel i och dricka bärs. Det var en rolig festival trots regnet och leran och vi fick se massa grymma band såsom Yelle och Vivian Girls (asbra). Imorrn ska jag på ett bröllop som jag är sjukt opepp på mest för att jag missar prideparaden i år IGEN. Och sen ska jag till Biarritz med familjen. Det blir nog mysigt.

Jag har hunnit bli lite full med Sara också. Det var kul!




Nu måste jag packa.

Puss

3 kommentarer:

  1. Vad snygga ni är! /hemlig

    SvaraRadera
  2. när du kommer hem igen så ska vi ses och HÄNGA!!! gärna på din balkong med lemonad och/eller sangria.

    SvaraRadera