måndag 15 augusti 2011

Everybody fucks in parks

Hemkommen från Biarritz. Fint där. Detta gjorde jag:
badade i salta atlanten i jordens högsta vågor
surfade
blev smålullig på vin varje dag
åt 3-rätters varje måltid
och frukostbuffé
och GLASS
spanade på sköna surfer dudes
strosade
tog kort på mamma och pappa när dom posade framför någon kyrka/fyr/mysig plats
läste ut mian lodalens "Tiger" på typ 1 dag (läs den. sjukt bra.)
blev tvingad att läsa amelia och tara resten av dagarna
löste ett helt korsord själv (lite med mammas hjälp)
och hade det aasbraaaa
Bilder kanske kommer på fejjan!

Sen när jag kom hem bodde May-Britt och Klara redan hemma hos mej, så jag hängde med dom hela helgen - åkte ut till Grinda med skärgårdsbåt och badade från klippor, dansade på debban, brunchade och myste! Mycket bra!



Just nu sitter jag bara här och svettas. Kanske ska gå och se "Kyss mig" ikväll som pepp inför Queertopia som jag, Moa, Ida, Tove och Elsa ska till i helgen! PEPPPPP!!

Puss / Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar