lördag 20 augusti 2011

För det är ingen vanlig dag...

....för idag är det faktiskt min födelsedag. Firade igår med några kompisar hos mig och bjöd på middag. Det blev hemgjord pizza- en vegitarisk och en skinkig. Det var gott. Jag ljög dock och sa att jag hade gjort pizzadegen själv. Sedan drack vi lite vin och jag fick en tårta. Senare drog vi till peppar för att ta nån öl bara, jag ville inte vara så bakis idag. Men va ska man säga, det slutade med att jag klockan 6-7 på morgonen var utanför stan helt själv och fick lifta mig hem mot stan. Fick sitta fram med två stora killar som körde lastbil. Fattar inte hur jag vågar göra saker som detta, blir lite rädd för mig själv ibland. Ah det hände mycket annat den kvällen men det tar jag nån annan gång.


Min fina tårta.


Hade faktiskt med mig iphonen ut igår och tog denna bild ensdast, måste var nåt jag tyckte va väldigt kul med den just då.

Idag är jag bakis som ett svin och orkar fan inte göra nåt, mamma och pappa är här och tar hand om mig och den bästa presenten av alla är nog att mitt kök troligen blir klart nu. Inget mer diskande i badrummet. Wehoooopiddoooo.

Nu ska jag äta nåt och sedan måste jag rycka upp mig innan Sara kommer...öhhhhh seg

/Marty de la party

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar