lördag 26 september 2009

You can call me Ziza

Vaknade 6 i morse av att jag hade så jävla ont i halsen och kunde inte somna om, den där sista ciggen man tar innan man somnar ibland gör inte gott jämt. Tillslut somnade jag om men vaknade senare av att jag skrattade så högt i en dröm, jag minns inte mycket från den, men jag tror att det är en av de bästa drömmar jag har haft, den va väldigt snyggt gjord av min fantasi tror jag.

O idag vaknade jag stel i hela kroppen och med en hållnig som en kärrings och sån tränigsvärk i armarna efter allt bärande igår när jag flyttade så jag okar knappt lyfta ur mjölkpaketet ur kylen. Hur ska jag kunna hålla i en öl ikväll?

Hatar att jag e så seg o skulle bara behöva ligga hemma, men jag och Jackie har pratat om att ses nu och jag ska komma hem till henne och bli bjuden på vin och mat o sen blir det utgång ikväll så det är bara att rycka upp sig inför kvällen och kanske köpa nån liten fin sak att ge till värdinnan.

Nu är det lunch, fördel med att bo hemma igen är väl att få äta mammas mat oftare. Alltid nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar