fredag 25 september 2009

I'm sitting here alone, dreaming of the dolphin song

Jag bloggar nu bara för att jag inte har något annat att göra och inte för att jag har något jag vill skriva. Satteee. Jaha.
Jag har blivit besatt av en låt av Coldplay, "Death and all his friends". Jag lyssnar på den nu. Faktum är att den är den ända låten jag lyssnar på just nu överhuvudtaget. Och kanske "No ones better sake" med Little joy, fast jag har tröttnat så. Det är jobbigt det där. Att tröttna på låtar som är bra.
FÖRRESTEN!!!!!!!!! Jag har ju en supernyhet kom jag på! Jag har tattuerat mej! Jag kan ta en bild så ni får se, här:



Som ni ser är det en svala. Okej dåligare bild får man ju leta efter. Det är iaf snyggt i verkligheten.
Hoppas martina eller ida eller nån kommer till mej nu. Jag vill bli full och helst inte själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar