lördag 26 september 2009

Leeetttt meeeeeeee goo hoommmmmeeeeeeee

Sitter o tränar lite på en låt som jag och Linnea nån gång ska ha en tävling om vem som sjunger den bäst. Jag vet inte hur många gånger vi har tjatat om detta, tror att det började på en fysisk teater lektion i 2an eller 3an och vi skulle försöka sjunga den finast och tvingade en klass kompis att avgöra vem av oss som var bäst. Senast satt vi på vikingbar i onsdags efter några öl och jag tvingade Linneas lilla date att lyssna på min stämma till Michael Bubles låt Home. Jag uppfattade inte vad han tyckte.
Men vi har båda starka viljor och åsikter om vem som sjunger den bäst.

Jag vet att jag är bättre, innerst inne. Linnea tror att hon låter som en sexig hes Scharlett Johansson fast hon hon bara låter som en värre verision av sitt egna fyllegarv. Nä, nu är det upp till bevis. Vi måste ta reda på vem som sjunger den bäst.

4 kommentarer:

  1. Han var ju inte imponerad direkt.....

    SvaraRadera
  2. Hon har faktiskt en ganska sexig hes röst. /cp-horan

    SvaraRadera
  3. Fan för dig cp-hora, när jag sjöng på slussen tyckte du jag va bra ju.

    SvaraRadera
  4. you got owned! /cp-len

    SvaraRadera