fredag 4 september 2009

Jack "fucking" Twist

Vilken seg dag detta har varit, jag är sjuk och ligger här hemma själv och har inte så mycket för mig. Har gått inlindad i mitt täcke mest hela dagen och har mestadels gått mellan sängen, soffan och kylskåpet förutom en kort utgång till mataffären. Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon och inte har någon feber, rinnande ögon eller hosta. Vill inte bara sitta inne en hel helg. Men men , det ska bli skönt med en lugn kväll, dock inte så mycket på tv förutom Brokeback Mountain som ju alltid går att se. Alltid lika trevligt att få titta lite på de söta gossarna i den filmen, men annars ska jag försöka gå och lägga mig tidigt, hoppas på mycket sömn, ingen natthosta och att jag vaknar och är en frisk och glad människa igen.

/ Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar