tisdag 29 september 2009

Adjö!

Snart bär det av på äventyr till Valencia, har inte riktigt fattat att det är så snart och har massa praktiska saker kvar att göra som jag bara skjuter upp. Men imorgon MÅSTE det bli gjort. Så är det bara, måste ,måste.

Men livet har varit skit ett tag och jag har tyckt synd om mig själv. Men trots allt ont har det fått mig att inse ett och annat och det känns helt sjukt bra, jag vet precis vad jag vill och känner om allt som hänt. Och nu ska jag bara njuta av de sista dagarna i Sverige, ha roligt och umgås med alla som får mig att må bra och skratta.

Dessutom såg jag idag att jag vunnit biljetter till Beyond Retros fest för att fira deras nyöppnade butik, och jag var en av dom 20 sista som fick biljett. Ska bli kul. Fick bara ta med en vän, så det får bli min älskade Linnea. Och vi ska klä oss väldigt retro har vi bestämt, röda läppar, prickiga vida kjolar och rosetter i håret och bara dricka massa rött vin och vara söta tjejer hela kvällen. Får se om det håller eller om det tillslut är Big Len och Little Marty som tar över efter ett antal glas, vi får se. Men kul ska det bli.

/ Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar