måndag 24 augusti 2009

Uppe med tuppen

Blev inget jobb för mig idag, men kunde inte ligga kvar i sängen, så jag gick upp vid åtta och bestämde mig för att få saker gjorda idag, de dagar jag inte jobbar måste jag utnyttja till nånting mer än att bara slappa. Och det känns riktigt bra att gå upp tidigt,känner mig piggare. Nu är kl kvart i 12 och jag har hunnit kolla upp vilka kurser jag kan tänka mig att gå till våren, kollat upp grejer som måste göras och fixas innan jag åker,om det blir av, och skicka tråkiga men viktiga mail. O nu har jag precis kommit hem efter att ha varit ute och sprungit ett svettigt pass längst gatorna och parkerna här i midsommarkransen. Jag brukar inte tycka om att springa på så pass öppen plats,utan vill komma ifrån o ta nåt vaaaarrrvvv i skogen eller en slinga nånstans. Men idag sprang jag runt bland de söta husen och det är ett bra sätt att upptäcka nya saker,platser,genvägar,små butiker och annat. Hittade även en söt liten gömd plats som var en mysig vilopaus och får bli min lilla hemliga plats.

Nu bär det av till Linnea för att öppna presenter, jag fyllde år i torsdags. Det ska bli trevligt att se tjejen igen.

P.S Va på Coldplay i lördags och det var underbart, vi filmade ganska mycket,så lägger nog upp nån video sedan.

Nu börjar dagen........

/Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar