torsdag 6 augusti 2009

Hur ser han ut?

I några veckor nu har det gått en reklam för American-Idol på tv, och den har alltid spelats när jag är nån annanstans i lägenheten och bara hör den i bakgrunden. Först brydde jag mig inte om den, men började efter ett tag lägga en man som jag hör skriker nånting me "Im going to Hallywood babe, yeah" på minnet och jag bara måste få reda på hur han ser ut.

Och de senast dagarna har jag åter igen varit någon annanstans, typ i badrummet, bytt om eller suttit på balkongen så jag hinner aldrig se honom och kommer till tvn försent. Så ikväll när jag stod och diskade kom reklamen igen och återigen missas den, så jag bestämde mig för att nu ska jag bara sitta o titta varje gång det blir reklam. O så för en stund sedan kom den igen och jag befann mig i tv-rummet med huvudet vänt från tv men insåg att om jag vänder på huvudet så kommer jag hinna se hur han ser ut. MEN, såklart så slaffsar foten in sig i en sladd och jag snubblar och faller till golvet, försöker att snabbt få upp huvudet och blickar mot tv, men det är försent. Mannen är borta, och min undran över hur han ser ut är fortfarande en gåta.


/Martina

2 kommentarer:

  1. gazi, frazi, chibby, sabi, lachi, krachi, nachi, kraschNi, zakor, zapi, Castor!
    Kärt barn har MÅNGA namn, Sazi.

    SvaraRadera