fredag 28 augusti 2009

Life's a bitch and I'm a hoe

Jag sitter alltså här och bloggar, på allmän begäran. Ont i magen har jag av all tonfiskpasta som jag nyss hävt i mej, i nya tallrikar från ikea (lila). Jag kan lixom inte lämna något på tallriken så jag pressar i mej allt, får ont i hjärtat av att slänga mat, då får jag massa bilder i huvudet på stackars människor som inte kan äta sej mätt och stackars tonfisken som dött bara för min skull och stackars miljön som dör pga att personer som jag äter just tonfisk. Ni förstår, jag vill helst inte gå igenom hela det tankemönstret. Hellre har jag ont i magen. Jag är faktiskt så blödig.

Förutom min magvärk så sitter jag här och funderar över
1. vad jag ska lyssna på medans jag bloggar (känner att tiden rinner ut)
2. vad jag ska göra ikväll
3. om jag ska ringa kille nr. 1 eller nr.2 eller ta en öl med ida och senare kanske balla ur med martina eller
4. om jag helt enkelt ska vara hemma, käka plockgodis och hyra film

Det är inte lätt. Om någon råkar läsa det här innan kl. 20 idag får ni gärna sätta mej på plats och säga vad jag ska göra. Ni kan ha i åtanke att jag är
ganska kåt,
inte har varit full på 2 veckor,
nyss tränat,
uppblåst ond mage,
har städat och fint hemma.
Nå?

Linnéa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar