tisdag 4 augusti 2009

Snatcnie, kratcnie, bibo, gummsi,rabi, gabi, sabbi....en skönhet har många smeknamn

Sitter här för mig själv, brukar tycka det är ganska skönt att va hemma själv på kvällarna när cribbi jobbar natt, eller ja ibland iallafall. Men ikväll känner jag mig ensam och vill inte sitta här själv i soffan. Jag har ingenting o göra. Jag har haft fullt upp hela dagen och känner att jag har fått ganska mycket gjort, städat, tvättat, vilket tog typ över fem timmar, tur att ingen va uppbokad efter mig, sedan har jag joggat och lagat god och nyttig middag.

O nu sitter jag här och....
har lyssnat lite på sommarpratare, googlat på roliga ord och på mig själv, tittat lite samtidigt på Hajen 3 o zappat runt på lite annat, tänkt på att ta disken från middagen, bestämt mig för att inte orka ta disken från middagen, tittat på bilder från min kamera, vilja ta en cigg på balkongen, letat ätbart sockergojs från köket som verkligen inte har nånting mer att erbjuda förutom en liten klick chokladsås jag fick ut ur tuben, letat pengar till att kunna gå o hyra en film, tänkt på oss, råkat smörja in brun utan sol i stället för vanlig lotion i fejset o skrika NOOOO NO BAJS så det kan vara en tiger man ser ut som imorgon när man vaknar.

Ja ja vad man göra, fan nu började böla åt en defin som flög upp ur vattnet när hajen filmen tog slut, sånt gör ju bara lenny.

Nä nu ska jag rycka upp mig, om 3 minuter börjar Seinfelt på tv tror jag och då får jag fint sällskap och lite skratt i en timme åtminstånde.

Bibibbooobbboooooooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar