torsdag 27 oktober 2011

EXTRA EXTRA!!!

Har totalt glömt bort att säga att JAG DRÖMDE ATT JAG HADE SEX MED EN VAMPYR!!! Som jag har längtat efter den drömmen. Det var precis som jag tänkte att det skulle vara. Jag var rädd att hon/han (oklart vilket kön både jag och vampyren hade) skulle bita mej, fast jag visste att det skulle hända, och när hon/han gjorde det så gjorde det ont, som jag visste att det skulle göra, jävligt ont, fast på ett skönt sätt. Jag var rädd hela tiden, asså riktigt skräckfilmsmardrömsrädd. Men också väldigt kåt.
Så jävla stolt över mej själv att jag lyckades iscensätta detta.

Sen drömde jag att jag pratade med en katt som var besviken på mej för att jag inte kunde leka just den leken som den ville leka.

Nu ska återigen bege mej in i drömmarnas värld.

Godnatt!

/Linnéa

3 kommentarer:

  1. rädd och kåt? jag trodde inte du gillade den typen av sex..../från en som gör

    SvaraRadera
  2. "den typen av sex" är man någonsin rädd när man har sex? förutom typ om man blir våldtagen eller har sex med en vampyr . :/
    om du syftar på "hårda tag" så har du rätt, det gillar jag ej. fast är det med en vampyr så är det en annan grej, mer okej, tjohej!

    SvaraRadera
  3. jag har rivmärken på ryggen /från en som gör

    SvaraRadera