tisdag 18 oktober 2011

Orkar inte med mig själv.

Ja, jag gick ju upp alldeles för tidigt idag helt ovetandes om detta och kommer på det när jag redan är framme i skolan. *hade. kunnat. sova. en. timme. till*

Nu är jag bara arg på mig själv och hur livet behandlar mig i största allmänhet, med ångest och social fobi samt sjuklig opepp på stundande pluggdag.



Inget hjälper. Bara kanske om jag får sova. Och om motpart tar hand om den sociala biten. Och om jag får dansa. Och prata med Sara.

hejhejhej

2 kommentarer:

  1. fuck social ångest. vi går ut och brinner upp i natten!!!!

    försökte förklara för en viss person om det där med obefogad ångest i klass med ånej-han-vred-på-benet i konstig vinkel.. han ba "vaaaaa....." fattade inte alls. då blev jag bitter. på att dom kan vrida och vända på benen hur mycket dom vill utan att dö av ågren. /S

    SvaraRadera