måndag 10 oktober 2011

Homo sweet Homo

Kommer HEM (<3 <3 <3) idag till ett nyrenoverat badrum. Känns hur fräscht som helst. Och så jävla skönt att inte behöva åka (resa kanske är en mer korrekt term att använda) ut till Värmdö när man är piss-trött efter skolan (obs ännu värre andra vägen) och inte längre behöva vakna om nätterna pga fallande ekollon/konstiga knakningar i väggarna/bisarra läten från djur utanför typ rådjursbockar som bräker åt varandra.
Skönt att vara back in the hoods of Dalen.

Under min tid på Värmdö har jag även hunnit introducera Photo Booth för Lovisa (som nu ska flytta från Värmdö till drömlägenheten på Hornsgatan, den lyllosen.)




Hejhej!

Ps. när jag var sjuk har jag tyvärr kunnat konstatera att Queer as folk (UK versionen) faktiskt suger pung. Det går alltså inte att lita på mitt omdöme jag hade när jag var 14 då jag såg serien för första gången. Ds.

/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar