tisdag 11 oktober 2011

"cool"

Sjukt hur beroende man är av sin mobil egentligen, har varit utan en i två dagar nu och samtidigt som det är jobbigt så är det ganska skönt, och facebook finns ju alltid. Men att få tag på mamma va svårt så idag fick jag promenera till hennes jobb för att kunna prata. Passade på att plocka på mig från nya monki butiken också, najs med lite nya kläder. Ja sen är jag ju sjuk igen och det är inte lika kul, suget efter att gå ut och bli full efter en vit helg är ganska stark nu, så jag får hoppas att jag är helt frisk till helgen, eller så går jag väl ut ändå.

Imorgon ska jag först till skolan och sedan ha en heldag med Olivia och Hugo på stan. Sedan blir det bio, och om jag får gissa vad Hugo vill se så blir det nog denna


Känns lite bajsigt men vad får man inte offra för att vara en "cool" moster ibland.

Så ja det va det jag hade att meddela för daga.

/m

1 kommentar:

  1. 3 gummor är sjuka as we speak. gumm-virus?

    saknar däääj vill träffas snart!! <3

    SvaraRadera