tisdag 1 november 2011

varje gång..

Åh jävla tenta plugg ångest, och så går jag in här och skriver när det är det absolut sista jag har tid med just nu. Jag hatar hur tentor stannar upp hela ens "liv" och ger en ångest så fort man inte skriver, läser eller tänker på saker som kan relatera till just det som har med tentan att göra. Åh bajsigt

Igår va jag iallafall hemma hos Linnea och vi kollade på Titanic, det är fortfarnade lika spännande att se den och gjorde ont i mitt hjärta efter att jag såg sista scenen och man hoppas på att dem ska få varandra trots att man vet precis vad som ska hända. Är fortfarande lite skrämd av att jag trodde att jag va statist i filmen när jag va liten, kan inte riktigt förklara mig där.

Vad har mer hänt, jo jag sjunger på den där jävla "låten" varje gång jag runkar tänker jag på din mamma ,din mamma din maaammmaa och satt omedveten och sjöng den brevid pappa igår och han undrade vafan det va jag sjöng på. Då flinade jag lite och svarade med ett ja.

Nu ska jag återgå till skita.

/M

1 kommentar:

  1. Du måste visa vem i filmen du trodde att du var! /idis

    SvaraRadera