onsdag 12 oktober 2011

Klippi

jag. hatar. att. klippa. mej.

asså man sitter i en sjukt obekväm stol, rakt upp och ner medan man tvingas titta på sig själv i ca 1,5 timme SAMTIDIGT som man blir nuddad av en helt främmande människa som drar och rycker i ens hår. under denna 1,5 timme hinner man tänka på all världens ångest, såsom poängen och syftet med att klippa sig, gå till en salong, med stolar, där andra människor också blir klippta, tysta i sina stolar, medans frisörerna klipper på, för att tjäna pengar till brödfödan.
man sitter bara där, och ibland ler man lite åt varandra.

här är iaf resultatet:



som ni ser så är jag helt slut.

3 kommentarer:

  1. snyggo!! Jag höll på att panika hos frisören i vintras och ba, sticka där i från helt blöt i skallen med den där lilla kappan på mig. Men jag höll ut. Vill man av fin får man lida pin! /S

    SvaraRadera
  2. kappan!! asså fyfan. den är typ värst. älskar att du förstår detta.

    SvaraRadera
  3. ...nu har en gummi återvänt till bloggosfären.

    SvaraRadera