fredag 28 maj 2010

Vad händer med little marty? Känns som att det bara är jag som uppdaterar. Har hon fått ett liv, undrar jag. Själv är jag uppenbart långt ifrån ett.

Har snöat in mej på Filip och Fredrik. Dom är bra tycker jag.

Idag har jag haft världens avslappnande dag: Började med sovmorgon, sedan en promenix ner på stan, bara för att kolla läget, tonfisksallad till lunch, går hem och fixar mina fötter skrubbar och tvättar, smörjer och målar. Sedan badar jag jacuzzi och ångbastu för att sedan som pricken över i:t få massage i 30 min. Och alldeles strax ska jag käka sushi buffé. DET NI.

Imorgon blir det eurovision med mina Erazzmuzz polerz. Det gör inget att sverige inte kom med. Jag gör bara som vanligt; hejjar på Bosnien-Herzegovina. När man googlar bilder på Bosnien-Herzegovina så visas det lite hemskheter, lite gubbar, lite eurovison, lite landskap och lite fulla 'öststatare'. Ingen bild var såpass bra att jag vill lägga upp den.

Det fick bli den här istället:



hej!

/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar