fredag 28 maj 2010

Ding ding dong

Hej hopp!

Va du har varit duktig på att skriva inlägg Big Len, blir riktigt stolt över dig.
Vet inte om jag har fått så mycket till liv som du undrade, men har inte känt att jag har haft nåt att skriva av mig om. Men jag får väl sitta här och fundera på det medan jag skriver och dricker rosevin.
Ja vi kan börja där, jag har blivit sjukt besatt av rosevin, vill dricka det hela tiden och jag vill grilla helatiden. Va så mysigt och gott förra helgen. I sommar när jag har villan själv ska det bli mysiga grillfester ute i trädgården. Sedan har jag klippt håret,eller mamma fick göra det och det är väl inte så jämt som jag ville ha det, men mamma sa till försvar att det kunde vara ännu mer ojämt och det stämmer ju.

Sedan blev det ännu en baba i onsdags, blev riktigt kul och blandad musik. Såklart det man väntar sig på baba. Men det var första gången jag hörde Lady Gaga spelas och gamla 90-talshits. Sedan blev det efterfest hos Sara och en tripp till Vitabergsparken på morgonkvisten, vi kan lämna det där.

Ikväll har jag bestämt att jag ska vara en duktig tjej och inte följa med ut, sparar mig till imorgon istället som jag hoppas ska bli en trevlig kväll. Vet inte varför jag har såna förväntningar, kanske för att jag gärna vill träffa en viss person, vet inte.

Nä nu ska jag dricka mer vin och ta mig en cigg på verandan.

PS: Har börjat träna "sjukt" mycket, minst 5 gånger i veckan och har gått ner 3 kg. Najs.
/ Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar