onsdag 12 maj 2010

Fuck this is hard when you don't know how.

- kludder i ett spanskalexikon jag hittade hemma hos oss.

Annars då?
Näää, jag måste ju plugga. Kokat kaffet, suttit mej vid bordet, ingen Michelle hemma som kan störa. Ändå så föredrar jag att blogga.

Ska skriva om McDonalds och så. Övervikt, reklam till barn, etiska frågor som typ, who is to blame. Man bah vet eeej.

Och alltså amerikaner. (Nordamerikaner för att vara politiskt korrekt) dom är ju LOL *drar alla över en kam*
"but I mean you can take the healhy choice with chicky bits" man bah, sen när är friterad kyckling och bbq sås nyttigt.
och den här "girls don't go to McDonalds, girls are on diets."
Den är bäst. Thank you lovely co writer of my assignment for that correct information about Mcdonalds customers. En mycket intellektuell man jag hamnat med.

äh, nu kanske man borde sätta igång

juste. i måndags var jag full och nu vet alla vem jag är kåt på efter att ha skrikit det i gäll ton inför fel personer.

Adeo. /Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar