lördag 8 maj 2010

Lördag 10.07

- skräckisfilmkvällmedmassapopcorn igår
- inte bakis
- träna snart antingen yoga eller tredmill
- sen får vädergudarna avgöra vad som händer idag

- Ställer mej frågona
Det är nån som fyller år 8 maj, men vem fan då?
Varför klippte jag av halva mitt hår?

Aja.
Jag måste äta mera frukost.
Frukost är så himla gott.
Yoghurt + russin + flingor, macka + vegetarisk salami + ost, kaffe, ägg. Har bara kommit halvvägs. Feeett.

JUSTE. Va på IKEA igår. Det var också fett. Var mest där för att äta egentligen, men köpte ett drinkglas också. Jag fick äta kanelbulle, laxtunnbrödsrullewrap, mjukglass, ballerina kakor. Sen sa min mage stopp och gjorde ont, det var synd, ville ha deras pannkakor också.
Aja.

Hejdå!

/Linnéa

2 kommentarer:

  1. Vegetarisk salami?! Finns det i Sverige också? /Bitch 3

    SvaraRadera
  2. jag vet inte! hittade den i en butik här som heter Organic och den är så JÄVLA god! om det inte finns i sverige ska jag importera.

    SvaraRadera