onsdag 26 maj 2010

Concrete jungle where dreams are made of, there's nothing you can't do.



Hallå lixom, jag ska åka till New York visar det sig. Ja, jag har ju varit där några ggr nu (utan att låta dryg) men New York är New York, lixom, om ni fattar. Varje gång så vill jag åka och varje gång vill jag aldrig komma tillbaka. När jag sitter på flyget och ser Central Park sakta bli mindre o mindre genom flygplansfönstret tänker jag att jag aldrig mer ska komma tillbaka till detta gudsförbärmade land.

Men sen så får jag möjlighet att åka igen, gå på bröllop, träffa jättemånga jobbiga amerikaner som ba "HAAAAJJJJJ HAW ARE YOOUUUU SO GOOOD TO SEE YOOOUU HAVENT SEEN YOU IN SOOOO LOOONG OH MY GOOOOD" typ skrikandes 3 cm från mitt ansikte. Man bah, eh, yes, I'm good, heh, yes, nice to meet you (och typ spyr och känner sej som en förståndshandikappad grönsak)
Men nu är det ju så att jag ser fram emot att åka och bröllopet kommer säkert vara fantastiskt på alla sätt, och New York är ju New York som sagt.

Ni kan ju förvänta er ett blogginlägg senare där jag spyr galla på allt som har med amerikatt att göra.

Oh well, alla dessa i-landsproblem.

Ikväll ska jag smaka Magnum Gold, är den god?????? Den ser fett god ut iaf! Bloggar om det senare.

Puss / Linnéa

1 kommentar:

  1. Chokladen är god, fast det som är inuti är bara okej. /bitch3

    SvaraRadera