lördag 13 februari 2010

Tummen upp!

Lite sliten

Torsdags blev det lite söder öl och igår blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Skulle bara ta en öl igår och åka hem för att ha min riktiga utgång ikväll. Men det slutade med öl i massor, massa champagne och vin och två vinster i biljard. Sedan blev det lite annat kul....och efter det lite annat kul igen och sedan vid 8 kom jag i säng efter min "bara en öl ikväll för mig hurrni, är en dag imorgon också" kväll
O sedan har jag bara sovit typ 3 timmar idag.



Men tummen upp nu, ska rycka upp mig, ta en dusch, äta lite smågodis och försöka göra mig lite partyfin för kvällen och sedan dra till ib för förfest och sedan debaser, ska bli kul.

p.s På måndag blir det frissan för färg och klipp. Ska bli så skönt att klippa av lite av skiten och få en färgklick på vardagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar