tisdag 2 februari 2010

HEEEJJJ!!!!!!

Hej!
uppdatering från Bartthhelona. Vad har jag gjort med mitt liv här nere, undrar ni. Jo, det ska jag berätta nu.
Jag har pluggat massa men egentligen alldeles för lite.
Jag har tränat och förbättrat min kondition något abnormt (jag har börjat säga abnormt typ jämt), kan springa 40 minuter i sträck. DET ÄR FETT MYCKET OM MAN JÄMFÖR.
Jag har träffat några nya kompisar som är från The US och dom pratar exakt som dom gör, nivet.
Jag har också varit på dejt med en spanjor som hade långt hår uppsatt i en hästsvans och hette Xavier. Inga kommentarer.
Jag har gått fram till en kille som jag tycker om lite och frågat om han ville knulla (jag var full). Han svarade mot all förmodan ja (didn't happen, I wonder why???).
Jag har varit på en bar som bara har shots och spenderade där 500 riksdaler (en shot kostar 15 kr). Blev full.
Eeehh que mas que mas....
för att göra er avis kan jag också meddela att jag suttit på en uteservering iklädd enbart ett linne och lapat sol och druckit americano.
Och min kamera har gått sönder.

Nu tänker jag göra allt jag kan för att ta mej igenom en text om typ wage bargaining and how that affects the macroeconomy and the market. Say no more.

Puss / Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar