onsdag 24 februari 2010

Hemma bäst.




Även fast gräset är väldigt mycket grönare här så vill jag ändå hem. Jag saknar för mycket: mat, personer, min lägenhet, gymmet, stockholm, södertörn... JA, TILL OCH MED SNÖN OCH FUCKING PENDELTÅGEN. There, I said it.
Fast jag känner inte alltid såhär. Bara ibland. Och idag är en sån dag.
Jag saknar Martina också MYCKET. Men tack ändå att du finns och vill vara med mej när jag kommer hem <3
Tänk vad Sverige har massa bra saker. Jag frågade en kille här nere vart han kom ifrån och han sa typ "olika ställen" jag ba...okej *enough with the hippie crap allready* då sa jag iaf BUT WHERE IS HOME. Nä, inte det heller "the world" asså CRAP CRAP. Suecia en mi corazón. Hur många gånger har jag inte konsaterat detta på mina resor runt om i världen? och ändå kan jag inte sluta åka bort längre perioder? sämst linnea sämst.
SÅ KÄNNS DET NU OCH DÅ FÅR DET VÄL KÄNNAS SÅ. Imorrn kommer mamma hit och hon kan säkert trösta min vilsna själ. Hoppaass.
Puss

3 kommentarer:

  1. Ohh gumman, saknar dig också. Ska se till att ta mig ner till dig snart.
    Snygga bilder förresten :)
    Det var väl första kvällen som vi träffade Masi när du tog den bilden va?

    SvaraRadera
  2. Det är korrekt!
    Och den sista är när vi "ooar" i "afrikan" låten :)

    SvaraRadera
  3. Å, Linzaaan! You can do it. Kramikrami.

    Lalle

    SvaraRadera