fredag 12 februari 2010

ÅÅLAAA





Nu är jag glad igen. Efter en mycket deppig vecka så känner jag livet in my vains! Hoohoo! La vida, mi corazon! Y hace mucho sól ahora pero es MUY FRIO en nuestros piso, pero esta bien. Yo y michelle son pocos tontas. Hihih. Skönt att vara glad.
Fast det är fredagkväll och jag ligger under täcket och bloggar, så är det bra. Jag har ju som sagt börjat springa och vad är grejen med det? Det är ju bäst? Att jag aldrig fattat det förut! Så nu vill jag inte supa för typ det förstör mitt flow. Och igår skulle jag och michelle gå på fest men vi stannade hemma och tittade på film och åt choklad istället. Jag säger bara; Martina, va redo på en stav vid min sida när jag kommer hem.
Eftersom min kamera gått sönder så la jag upp random bilder på saker jag vill ha när jag blir stor. Hängstolar, en half sleeve, en draughtmaster, en fransk bulldog. Fett va?
/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar