måndag 15 februari 2010

Tja ba

Nu känns det sådär igen. Asså, för jag ska göra en uppsatts om Holland, och vem fan bryr sej om Holland, tänker jag. Och vem fan bryr sej om hur EU har påverkat HOLLAND. Vadå Holland, vad fan är det för land egentligen, som inte kan bestämma sej om dom ska heta Holland eller Nederländerna. Ja, så mycket visste jag om Holland. Jag tror det är nåt om att Holland är en region och Nederländerna hela landet, men jag vet inte, och jag bryr mej inte ett piss heller. Pratar konstigt gör dom också, inte undra på när dom röker så mycket hasch. Jag gillar inte Holland just nu, inte alls. Hoeland. Hehe.
Jag vill ha choklaaaaa och film. Och min mage är konstig efter all majonäs jag stoppar i mej. OCH jag ska på dejt i veckan men det känns halvkul efter att jag sett filmer som Taken, Hostel I + II. Men han kanske är snäll.
/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar