måndag 8 februari 2010

Hej svej.

Idag har jag övat på att slåss på låtsas. Det var kul! Jag tror jag är fett bra på att slåss, men jag hoppas att jag aldrig kommer behöva.
Mina grannar har det jämt så trevligt där uppe, gör saker som jag saknar, typ, knullar och spelar gitarr (typ samtidigt ibland hur gör dom undrar jag?)och lyssnar på jättehög musik och röker på (man känner haschlukten i hela trapphuset och det sipprar ut genom ventilerna)
åh mina grannar måste typ va bäst. Jag sitter bara här framför datan och skriver uppsatser och powerpoints och gör spanska läxor och läser om labormarkets och försöker göra ekonomiska ekvationer.
Och i helgen skämde jag ut mej igen. Typiskt.
Plus att det regnar... Näää Linnnnéa nu räcker det. En bra sak: Matbananer. Så.
Jag måste verkligen plugga. Jag saknar min lägenhet. Hejdå.
/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar