tisdag 13 oktober 2009

Jag backar......

Fan mina pengar pa mobilen ar slut nu och jag kan inte tanka pa fran internet fast dom sa att det skulle funka. Fan.

Nu har det varit helg i fyra dagar och nu sitter jag har och far lite internetstund och se vad ni haller pa med dar hemma. Just nu har jag sa blandade kanslor, jag saknar vissa dar hemma sa mycket och kanner mig ensam ibland. Och den nya inneboende tjejen fran Kina gor det inte lattare heller. Hon ar sa laskig och jag tanker mig att hon ska morda mig som the ring flickan. Hon dyker upp nar man minst annar det och viskar alltid mitt namn bakom mig......matinnnaaaaa. (later som rosten i dude werse my car, som sager aha and then)Sen gnaller hon pa att jag sov for lange igar och jag blir sa javla sur.Jag far val sova till kl 9 pa kvallen om jag sa vill. 4 veckor med denna tjej. Igar kom jag in i rummet och da satt hon o stirrade rakt ut med en psycko blick i vaggen. Jag backar, jag backar.
Tur att jag har Judith fran Nederlanderna boendes dar ocksa, hon ar trevlig och snall.

Tiden gar enda ganska fort, det har redan gatt over en vecka och nar jag val kommer in i allt kommer det sakert ga annu snabbare. Men jag vill samtidgt njuta och utnyttja min tid har pa basta satt. Troligen kunde det inte komma ett battre tillfalle for mig att att lamna Sverige och om jag stack hem nu skulle jag bara bli besviken pa mig sjalv. Sa nu far jag bara kora pa......kaaaaaaaaaa pa bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar