fredag 16 oktober 2009

Inaniel

sitter bara här och LÄGNTAR NÅT ABNORMT TILL JULEN. Det är helt sjukt. Jag har aldrig varit ett stort fan förut. Helst ville jag inte va me alls. Men nu. Det typ regn-slask-snöade lite i veckan och jag blev lyrisk, mamma tittade på mej med en förskräckt blick.

Jag vill att det ska bli mörkt och kallt, jag vill känna jullukter, lyssna på Absolute Christmas låtar och dricka julté och mest av allt sitta framför brasan på värmdö eller var som helst egentligen och dricka GLÖGG och äta pepparkakor. Åh nu blir jag alldeles till mej.

Jag fyller år snart också, värt att lägga på minnet. 2 november. Det är en måndag och jag börjar skolan kl 9 och jag kommer förmodligen gråta om jag måste sova själv och vakna själv och inte bli sjungd för. Fast det kommer nog inte hända. Jag önskar mej ett Tv-spel, ett id-smink-kit, en öl och alla Devendra Banhart skivor, posters, konsert DVDs o dylikt som ni kan hitta.
Nu tackar jag för mej.
/Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar