söndag 4 oktober 2009

hej hej leverpastej

Nu har Martina åkt och jag hoppas hon kommer blogga ifrån Valenccccia. Det vore ju kul.!
Alltså för att vara helt ärlig så ser det ut som en jävla knarkarkvart hemma hos mej och jag har bara druckit öl och ätit nudlar hela veckan och inte duschat alls. Jag har bara inte pallat plus att jag har kommit på världens bästa ursäkt för typ allt som känns jobbigt. Fast jag funderar på om det börjar gå för långt när jag tänker "äh, det är borgerligt att byta trosor varje dag". Fast idag duschade jag faktiskt och jag tvättade till och med håret. Och jag åt kanelbullar, eftersom jag ville äta hur många som helst tänkte jag först "äh, det är borgerligt att bara äta 2" och sen "äh, det är borgerligt att tänka på hälsan" osv osv, så jag åt 7. Jag är lite nervös över hur det här kommer sluta./Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar